Nasze Koło Fotograficzne intensywnie działa podczas sesji fotograficznej.
Koło Fotograficzne w akcji !
3e czyta detektywistyczne przygody
- 12
Uczniowie klasy 3e przygotowali i zaprezentowali plakaty opisujące wybraną część przygód szwedzkich detektywów- Lassego i Mai. Mając podane Nacobezu wiedzieli, że należy przygotować metryczkę książki, opis i recenzję lektury. Elementy dodatkowe takie jak ciekawostki albo zagadki podwyższyły wartość pracy. To była także możliwość zaprezentowania swoich umiejętności krasomówczych. Niektóre plakaty były bardzo zaskakujące i pomysłowe ! Chcecie zobaczyć? Szukacie inspiracji po którą część przygód sięgnąć? Zapraszamy na wystawę dzieł na pierwsze piętro ;)
Wspieramy Ukrainę
8 G wraz z wychowawcą Malwiną Korycką WSPIERA i POMAGA Ukrainie.
Zaangażowaliśmy się w zbiórkę lokalną na rzecz najmłodszych dzieci z Ukrainy.
Teatrzyk kukiełkowy w klasie 2ai
Środowa zabawa w teatr może wpisać się w katalog zajęć uczniów z klasy II A. Dzieci same przygotowały kukiełki, a dzieląc się na grupy przygotowały inscenizację teatralną do m.in. Czerwonego Kapturka i Misia Wojtka, Pinokia.
Zabawa w teatr była inspirującym i owocnym doświadczeniem dla drugoklasistów, sprawiała im radość i wyzwalała pozytywną energię.
Zapraszamy na szkolnego vloga po kolejny odcinek przygód Żyrafy i Szakala
Poznajcie kolejną emocję- obrzydzenie.
Projekt przyrodniczy klas: 4b,c,e,f „Odkrywamy tajemnice ciała ludzkiego”
Każda grupa opracowywała jeden z poznanych na lekcjach układów człowieka. Powstały imponujące plakaty. Czwartoklasiści sumiennie przygotowywali materiały pomocnicze do realizacji pracy. Na lekcjach pojawiło się wiele książek, atlasów, czasopism o tematyce anatomicznej. Na plakatach pojawiły się rysunki poszczególnych układów, schematy, ciekawostki na temat układów i narządów z nim związanych. Gratuluje fantastycznych pomysłów!
3B i projekt „Prowadzę zajęcia”
- 4
Ostatnio uczniowie klasy 3B wymyślili projekt do realizacji „Prowadzę zajęcia” . Sami połączyli się w pary lub małe grupy i przygotowują lekcje dla kolegów i koleżanek na wybrany przez siebie temat. Jesteśmy po realizacji zajęć o żabach i o zwierzętach podwodnych. Maja i Tosia przygotowując żabią lekcję pamiętały o detalach, stroju w zielonym kolorze, na głowę przygotowały sobie żabie opaski. Przygotowały dla klasy krzyżówki, ciekawostki o żabach, zrobiły pokaz rysowania zwierzątka i wspólnie z kolegami i koleżankami zrobiły żabki z origami. Basia i Ola przybliżyły życie podwodnych zwierząt. Wprowadzeniem do zajęć był diagram, którego rozwiązanie zwierało temat lekcji. Potem uczniowie mieli okazję grać w bardzo precyzyjnie i staranie przygotowaną grę planszową. Podzieleni na małe zespoły musieli odgadnąć, które zwierzę i o której godzinie zaginęło w morskiej toni. Na koniec ulubione zajęcia plastyczno – techniczne, wykonanie rybki z origami.
Moja droga 3B, jako Wasz wychowawca już nie mogę się doczekać kolejnych zajęć. Projekt, który wymyśliliście i realizuje w swoim wolnym czasie, współdziałając ze sobą, zasługuje na wielkie brawa. Jestem pełna podziwu dla Was i Waszej inwencji. Trzymajcie tak dalej!
Klasa II D w Piekarni Grzybki
- 14
Drugiego marca dzieci z klasy II D były na zajęciach w Piekarni Grzybki. Uczniowie poznali pracę piekarza. Dowiedzieli się, jakie są etapy powstawania chleba i oglądali urządzenia potrzebne w piekarni. Formowali drożdżówki wg własnego pomysłu i wykonali pizzę z ulubionych składników. Później przyszedł czas na degustację świeżo upieczonych smakołyków.
Konkurs na wykonanie instrumentów w ramach projektu WIE
- 12
W ramach Projektu Warszawskich Inicjatyw Edukacyjnych zorganizowano konkurs dla uczestników zajęć muzycznych ,,Gramy i śpiewamy". Zadaniem dzieci było wykonanie dowolnego instrumentu. Organizatorkom konkursu bradzo podobały się wszystkie prace, dlatego każde dziecko uczestniczące w konkursie otrzymało nagrodę. Wszyscy otrzymali instrumenty - kije deszczowe (zaklinacze deszczu).
Pomagamy
W szkole przez SU zorganizowana została zbiórka potrzebnych rzeczy dla osób z Ukrainy. Uczniowie klasy 2e oraz inne klasy edukacji wczesnoszkolnej chętnie dołączyły do akcji przynosząc torby pełne najpotrzebniejszych produktów,ale również mnóstwo upominków dla dzieci. Literka"e" w nazwie klasy zobowiązuje...E jak empatia...
Zakoduj kompetencje
- 1
W lutym w naszej szkle odbyły się zajęcia projektowe, podczas których uczniowie młodszych klas: 2f 3d 2b 3e 3g oraz starszych: 7d 8d 8c 8b i 7h wzięli udział w warsztatach ZAKODUJ KOMPETENCJE. Tworzenie animacji, duszków i elementów programów do kodowania do dla nas prawdziwa przyjemność.
Zajęcia ,,Gramy i śpiewamy"
Od września do grudnia 2021 r. W naszej szkole odbywały się zajęcia ,,Gramy i śpiewamy" w ramach programu Warszawskich Inicjatyw Edukacyjnych. Chętni uczniowie z klas: I E, I F, II C, II D i III C uczestniczyli w zajęciach umuzykalniających, które prowadziły: p.Katarzyna Czyżyk, p.Katarzyna Dobrosz, p.Hanna Kordalska, p.Anna Nowicka i p.Sylwia Parandyk. Dzieci grały na różnych instrumentach, śpiewały i tańczyły. Na zakończenie zajęć wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy.
5
Dyskoteka klasowa w II D
- 2
17 lutego uczniowie klasy II D bawili się podczas klasowej dyskoteki. Dzieci tańczyły tańce integracyjne i świetnie bawiły się przy dźwiękach starych i nowych hitów.
RAZEM Z UKRAINĄ ! STOP WOJNIE !
Bal karnawałowy w 1fs
- 2
25 stycznia uczniowie klasy 1fs świetnie bawili się podczas klasowego balu karnawałowego. Prezentowali fantastyczne stroje. Tego dnia humor dopisywał wszystkim uczniom. Zabawom i tańcom nie było końca w kolorowej sali, udekorowanej przez Rodziców. Rodzice przygotowali słodki poczęstunek, który cieszył dzieci w czasie przerw i dawał siły do wspaniałej zabawy.
Gry planszowe w 1f
Uczniowie klasy 1f chętnie gimnastykują swoje umysły poprzez gry planszowe.
6
Karnawałowe zabawy 1e
5 stycznia i 14 lutego uczniowie klasy 1e uczestniczyli w klasowym balu karnawałowym połączonym z walentynkami. Kochani Rodzice pięknie udekorowali salę balonami i serpentynami. Dzieci przebrane były za bohaterów znanych bajek. Tańcom i zabawom nie było końca. Na zakończenie balu mieliśmy słodki poczęstunek, przygotowany przez nasze Mamy. Wszyscy bawili się wesoło.
28
Konkurs j.angielskiego "My town"
VI INTERNATIONAL ENGLISH LANGUAGE and ART COMPETITION ‚MY TOWN’ - works from our school
Dzień Bezpiecznego Internetu 2022
Nasza szkoła bierze udział w obchodach Dnia Bezpiecznego Internetu, który przypadł w tym roku szkolnym w czasie ferii zimowych 8 lutego 2022 r. W ramach zgłoszonej szkolnej inicjatywy lokalnej, która trwa do końca marca 2022 r., uczniowie naszej szkoły biorą udział w lekcjach informatyki i zajęć komputerowych o tematyce bezpiecznego zachowania w internecie zgodnie z netykietą. Uczniowie przygotowują rysunki, plakaty, animacje, projekty w Scratch, prezentacje multimedialne, Swaye oraz komiksy dotyczące bezpieczeństwa w internecie oraz mają możliwość wzięcia udziału w II Warszawskim Konkursie pt. „Bezpieczna przygoda z Internetem” organizowanym przez SP z Oddziałami Integracyjnymi nr 82 im. Jana Pawła II w Warszawie.
Zachęcamy serdecznie uczniów do udziału w konkursie, którego szczegóły są w ogłoszeniu Librus Synergia.
DZIEŃ MÓZGU -18 marca
„Ludzki mózg to cudowny instrument pozwalający na odbieranie, przetwarzanie i generowanie bodźców. Stanowi niepowtarzalne centrum dowodzenia, steruje wszelkimi procesami zachodzącymi w organizmie, jest źródłem, magazynem i powiernikiem naszej tożsamości, naszych myśli, pragnień i wyobrażeń”. Tyle dobra generuje niespełna 2% masy ciała człowieka. Z wielu powodów warto było przyjrzeć się bliżej tym fascynującym komórkom i dlatego…
Proponujemy:
Materiały dla rodziców i uczniów z okazji Światowego Dnia Mózgu:
Jak działa mózg? (dla klas I-IV): https://www.youtube.com/watch?v=_waW5Tan0xs
Wprowadź domowe zasady ekranowe: https://www.domowezasadyekranowe.fdds.pl/
Jakim przywódcą jest mózg? (dla klas V-VIII): https://www.youtube.com/watch?v=e4eVJJKMatE
Gry online, dzięki którym potrenujesz mózg: https://www.cognifit.com/pl/public/games Uncategorized
Wykonanie plakatu (k.5-8) na komputerze „Jak dbać o mózg?”
- plakat powinien zawierać najważniejsze wskazówki jak postępować by nasz mózg był sprawny,
-przy ocenie brana będzie pod uwagę pomysłowość, oryginalność w zaprezentowaniu tematu.
-termin do 01.04.2022r.
Wykonanie pracy plastycznej (kl. 4-8) na plakat „ Portret neurona”
-format pracy A3,
-technika wykonania dowolna,
-przy ocenie brana będzie pod uwagę kreatywność, pomysłowość i estetyka wykonanej pracy,
-termin do 01.04.2022r.
Serdecznie zapraszamy do aktywnego udziału.
Nauczyciele biologii i plastyki
(Prace dodatkowe dla chętnych, na ocenę)
Archiwum aktualności